Check with seller Chuyên Viên Quản Lý Hợp Đồng Thuê (Leasing Executive) Quận 3
- Location: Hồ Chí Minh, Quận 3, Quận 3, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
Issue all lease documents accurately & timelyProvide lease details support for the related department in the CompanyBe responsible for the management of the lease contract which includes lease administration, managing tenancy related issues, compiling lease contract and rental reports, and other related lease management functionsKey in data accurately related to the lease contractRecord documents, correspondences in/outRecord copied legal documents related to ILA‘s operationPerforms other tasks as assigned Yêu cầu ứng viên College/University degree of Administration Management or Language University3 year-experience in related fieldGood communicationEnthusiasm, honesty and loyaltyGood English and VietnameseExperiences in MS-Office Quyền lợi được hưởng Competitive salary package14 days annual leaveHealthcare insurancePerformance BonusEnglish Courses Discount (90% for employee, 75% for 1st relation of employee, 50% for 2nd & 3rd relation of employee)ILA Party, Training, Engagement activities
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Nhân Viên Social MarketingViệc tìm người - Quận 3 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Đề xuất và triển khai các chương trình promotion cho các kênh TV Home Shopping, Ecommerce (Shoppe, Tiki, Lazada, ), Social Network (Facebook, Zalo, Tiktok, Instagram, )- Sáng tạo nội dung, lên ý tưởng, kịch bản, nội dung phù hợp với...
-
Nhân Viên Admin Mua HàngViệc tìm người - Quận Bình Tân (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Kiểm tra/triển khai hợp đồng nhập khẩu từ khi đặt hàng đến khi nhận được hàng;- Theo dõi, báo cáo tiến độ đơn đặt hàng;- Dự báo lượng hàng về phù hợp với kế hoạch kinh doanh và khả năng tiếp nhận của kho - Làm việc với Nhà cung cấp ...
-
Nhân Viên Tư Vấn Tài Chính Ngân Hàng Ocb Tại Tân BìnhViệc tìm người - Quận Tân Bình (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Gọi điện tư vấn trên data có sẵn- Hướng dẫn khách hàng chuẩn bị hồ sơ theo quy định- Các công việc do cấp quản lý trực tiếp phân công Yêu cầu ứng viên - Không yêu cầu kinh nghiệm- Giọng nói rõ ràng, dễ nghe - Siêng năng và có trách ...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)