Check with seller Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Care/Learning Support)
- Location: Hồ Chí Minh, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
Follow up and update the students’ learning progress to parents
- Communicate with parents about the tuition fee and students’ study performance
- Receive the feedback or complaints and solve them directly- Maintain the lowest students lost rate per month by solving parents’ feedback, renewing contracts, getting referrals- Identify opportunities to develop, improve and add value to Focus Learning
- Communicate with Academic team about student situations, class situations,
- Inform parents if there are any announcements, new changes to classes, teacher’s cover…- Other duties assigned by the CEO
Yêu cầu ứng viên - At least 1 year experience in service industry, customer-related fields- Bachelor degree- Be proactive interpersonal and detail-oriented
- Fluent in both English and Vietnamese- Computer literacy – MS office applications (Word Excel Outlook)
Quyền lợi - Gross Salary 8,000,000 - 12,000,000 VND/month- Allowance; motorbike parking fee- Probation time: 02 months with 85% of Gross salary
- Medical and social insurance abided by Vietnam’s Law; other benefits followed company’s policy (company trips; team building; annual bonus in holidays)- Working with young, enthusiastic and proactive associates in an inspiring environment
WORKING TIME- Monday – Friday: 8h00 – 17h30 & 13h30 – 22h00- Saturdays: 8h00 – 12h00 Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Nhân Viên Tư Vấn Giáo DụcViệc tìm người - Quận Tân Bình (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Telesales Tư Vấn khóa học và chăm sóc khách hàng- Lên kịch bản hỗ trợ khách hàng, phụ huynh học sinh - Theo dõi các dự án, tham gia phối hợp và đề xuất ý tưởng cho chương trình CSKH - Lĩnh vực: Giáo dục tiểu học Yêu cầu ứng viên - K...
-
Nhân Viên Kế Toán TrưởngViệc tìm người - (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Tham mưu cho lãnh đạo về công tác kiểm soát hoạt động tài chính Lên các kế hoạch công việc chi tiết và tổ chức thực hiện các nhiệm vụ của bộ phận kế toán Quản lý hệ thống kế toán, sổ sách kế toán, hóa đơn – chứng từ Đảm bảo tính hợp p...
-
Nhân Viên Quản Lý Quan Hệ Khách Hàng Recovery Team (Part-Time)Việc tìm người - Quận Gò Vấp (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Bộ phận quản lý quan hệ khách hàng (Customer Relationship Management) đóng vai trò hết sức quan trọng trong việc quản lý, chăm sóc & xây dựng mối quan hệ tốt đẹp với khách hàng Mục tiêu nhằm mang tới trải nghiệm tốt nhất cho khách...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)